`

ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ...

Παίρνει ο Τοτός 
τηλέφωνο την 
αστυνομία.
- Ελάτε γρήγορα! Ο 
πατέρας μου εδώ και 
μια ώρα πλακώνεται 
με τον γείτονα...
- Καλά, και γιατί δεν μας τηλεφώνησες νωρίτερα;
- Νωρίτερα νικούσε!


- Κούκλα πάμε για ένα ποτάκι..?
- Δεν μας γαμ@ς λέω 'γώ;
- Α στο διάλο!!! δεν ήξερα οτι πιάνει και χωρίς ποτό!!!..!


- Ρε συ, κοίτα αυτή εκεί, τι ηλίθια φάτσα που έχει!
- Αυτή είναι η κοπέλα μου!
-΄Οχι..!!Αυτή που είναι δεξιά της λέω.
- Είναι η αδελφή μου!
-΄Οχι, όχι αυτή... Η άλλη, παραδίπλα.
- Εκείνη παραδίπλα είναι η μάνα μου!!!
- Εντάξει ρε φίλε! Σκότωσέ με....!!


- Λόγος διαζυγίου?
- Για θρησκευτικούς λόγους...
- Δηλαδή?
- Δεν παραδεχόταν πως στο κρεββάτι είμαι Θεος!


Παίρνει τηλέφωνο ο κολλητός μου σπίτι & το σηκώνει ο πατέρας μου.
- Έλα ρε μ@λάκα.
- Δεν είμαι ο μ@λάκας,ο πατέρας του είμαι.


- ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΧΟΛΕΙΟ.
- πρέπει να πας.
- ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΣΟΥ ΛΕΩ.
- σήκω καλέ θα αργήσεις.
- ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ.
- πρέπει να πας...είσαι ο Διευθυντής!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...